כך תרכשו סורק מסמכים מקצועי

בשעה טובה החלטתם לרכוש סורק מסמכים מקצועי, מהיר ואיכותי לסריקת ארכיון המסמכים הגדול שהצטבר במשרדכם. כדי לרכוש סורק מסמכים המתאים לצרכים שלך יש להגדיר מספר פרמטרים ולענות על כמה שאלות:

  • כמה מסמכים אתם צריכים לסרוק? האם המסמכים מודפסים (או כתובים ביד) משני צידי הדף?
  • מה גודל המסמכים (A4, A3)? האם המסמכים צבעוניים או שהם בשחור לבן?
  • האם אתם רוצים לבצע זיהוי טקסט (OCR) לאחר הסריקה (בעזרת תוכנת זיהוי טקסט המאפשרת לתרגם את הקובץ הסרוק הנראה כמו תמונה, לטקסט בר עריכה וחיפוש)?
  • האם המסמכים מקומטים, מצהיבים, רקובים, מתפוררים, משודכים, בניילוניות או בקלסרים?
  • האם אתם צריכים לסרוק מסמכים היסטוריים או שאתם רוצים לסרוק את המסמכים החדשים בלבד?
  • האם יש לכם את כוח האדם המיומן המסוגל לבצע סריקת מסמכים?
  • האם משתלם לכם כלכלית לסרוק את המסמכים באמצעות כוח האדם שבמשרד או שעדיף להיעזר בחברה לסריקת מסמכים?

לאחר שעניתם על השאלות והגעתם למסקנה שכדאי לסרוק את המסמכים בעצמכם, עליכם להחליט האם אתם רוצים סורק מסמכים מקצועי או שאתם מעדיפים סורק פשוט לפרויקט הסריקה. כדי לרכוש סורק מסמכים מקצועי כדאי לפנות לחברה המתמחה בשיווק סורקים מקצועיים ומחזיקה חדר תצוגה פעיל.

להצעת מחיר ולהזמנת שירותי סריקת או גריסת מסמכים חייגו 054-5880060

You are currently viewing כך תרכשו סורק מסמכים מקצועי