סקאנבוק מציעה שירותי סריקה לעסקים קטנים, בינוניים וללקוחות פרטיים תוך התחייבות ועמידה בלוחות זמנים, שירותי איכותי, אדיב, מקצועי ואמין. סקאנבוק מתמחה בהמרת מסמכי נייר (קלסרים, ארכיונים, ספרים, קטלוגים, מגזינים, תמונות ועוד) למדיה דיגיטלית באמצעות סריקת מסמכים והמרת הקבצים לפורמט בר עריכה בעזרת תוכנות לזיהוי טקסט (OCR).
סקאנבוק עובדת עם לקוחות קטנים, בינוניים ופרטיים ומציעים לכל ארגון להמיר את הניירת, התמונות, הספרים, המסמכים, הקלסרים והארכיון שלו למדיה דיגיטלית, באמצעות סריקת מסמכים. למתלבטים אנו מציעים פיילוט סריקה.
סריקת מסמכים – משרד ללא נייר מהיום להיום
סקאנבוק מציעה שירות חדשני ומיוחד של סריקת מסמכים מהיום להיום באתר הלקוח. מומחי הסריקה שלנו מגיעים למשרדכם עם ציוד מתאים, מתמקמים במשרד המיועד למשימה ומבצעים סריקה של כל הקלסרים שלכם. תוך מספר שעות, בהתאם ללוח זמנים שנקבע מראש על סמך כמות המסמכים, תקבלו את כל הקלסרים בקבצים דיגיטליים על גבי דיסק און קי.
סריקת מסמכים – כל שירותי הסריקה מספק אחד מקצועי
סקאנבוק תסייע לכם לפנות שטחי אחסון העמוסים בקלסרים ולחסוך עקב כך כסף רב. לאחר הסריקה תוכלו לנהל את המסמכים באופן חכם במחשבי הארגון, ולשלוף תוך שניות כל מסמך שתחפשו. מהירות השליפה והזמינות הגבוהה של המסמכים הסרוקים יחסכו לכם כסף (חסכון בהשקעת זמן בחיפוש מסמכים על ידי העובדים). סקאנבוק מציעה פתרון מצוין לסריקת מסמכים, לעסקים קטנים ובינוניים וללקוחות פרטיים המעוניינים לפנות שטחים יקרים העמוסים בניירות ישנים ולחיות בסביבה נקיה ללא נייר.
סריקת מסמכים – אנחנו נכין את המסמכים לסריקה עבורכם
אם אין לכם זמן לבצע את ההכנות לסריקה של המסמכים ולפרק את המסמכים המנויילנים ומשודכים מהקלסרים, צוות הסריקה שלנו אשר מגיע אליכם למשרד, מספק גם שירותי פירוק והכנת החומר למשימת הסריקה. זה עולה קצת יותר אבל זה חוסך לכם זמן. סקאנבוק מספקת ללקוחותיה מגוון פתרונות Paperless, סריקות מסמכים, סריקת ספרים, המרת קבצים ועוד. סקאנבוק עוסקת במתן שירותי סריקה, שירותי גריסה, סריקת תיקים וקלסרים ופתרון מקיף המותאם במיוחד לצרכי כל לקוח. אם אתם מחפשים חברה לסריקת מסמכים, לסקאנבוק ניסיון רב בסריקות מסמכים, שירותי סריקה, סריקת ספרים, סריקת קלסרים, סריקת תמונות ועוד, תוך מתן שירות אדיב, מקצועי, אמין, יעיל ומהיר.
שירותי סריקה חד פעמיים מהיום להיום (או מהיום למחר) באתר / משרד הלקוח. אם יש לך עשרות / מאות / אלפי מסמכים שאתה רוצה לסרוק בהתראה קצרה מעכשיו לעכשיו, השירות הזה נוצר בשבילך. פרטים נוספים כאן. צריך לסרוק מסמכים ולהמיר אותם לפורמט DOC בר עריכה? הזמן עכשיו את שירותי הסריקה הניידים של סקאנבוק עד המשרד ותקבל שירות מהיר ומקצועי אצלך במשרד.
סריקת ספרים, סריקת מסמכים
רוצה לקרוא את ספר הנייר שלך על מסך המחשב, במכשיר הסלולארי, בקורא ספרים מכל סוג או אפילו בטאבלט? אתה צריך בראש וראשונה לסרוק את הספר לקובץ דיגיטלי שמתאים לקריאה בהתאם להתקן בו אתה רוצה לקרוא את הספר. לכל אחד מההתקנים יש פורמט מיוחד ועליך לוודא שלאחר הסריקה אתה מבצע המרה של הקובץ הסרוק לפורמט הרצוי. אם אתה רוצה לבצע עריכה בתכני הספר (כמובן רק אם יש לך את זכויות היוצרים), לעשות שינויים בטקסט, להוסיף תמונות וכדומה, עליך לבצע סריקת ספרים ואחריה להשתמש בתוכנת OCR או להיעזר בחברה הנותנת שירותי המרת קבצים וזיהוי טקסט בקבצים סרוקים.
כדי לחסוך בעלויות הדפסה: במקום להדפיס את הספר ולבזבז דפים רבים ודיו, ניתן לבצע סריקת ספרים לקובץ דיגיטלי כך שאפשר יהיה לצפות בהם בטאבלט, במחשב ובכל התקן נייד עם מסך.
מכירה באינטרנט: במקום להיכנס לשרשרת ארוכה של תהליכים המאפשרים לסופר למכור ספר שכתב, ניתן ליצור ספר בתוכנת עריכה כגון וורד, להמיר אותו לקובץ בפורמט הניתן לקריאה בקוראי ספרים, להעלות אותו למכירה באתרי אינטרנט ולמכור הרבה ובזול. סופרים שאין בידיהם את קובץ המקור של הספר יכולים לקבל ספר אלקטרוני באמצעות סריקת ספרים.
שימור: כיוון שדפי ספרים נוטים להצהיב, להרקיב, לדהות ולהתפורר סריקת ספרים מאפשרת ליצור עותק דיגיטלי של הספר, זהה למקור ובעל אורך חיים בלתי מוגבל.
מדוע דווקא סקאנבוק?
סקאנבוק הוקמה כדי לתת מענה לצורך של חברות וארגונים לקבל שירותי סריקת מסמכים בבית / באתר הלקוח. סקאנבוק מתמחה גם בסריקת ספרים עבור חברות, הוצאות ספרים ואנשים פרטיים לצורך המרת דפי הנייר לקובץ דיגיטלי. מהיום אתם יכולים לקבל שירותים לסריקת מסמכים אצלכם במשרד / בארגון ולא להוציא את המסמכים החשובים שלכם החוצה. סקאנבוק מציעה לכם סריקה של מסמכים בטוחה ואמינה תחת עיניכם הבוחנות, במשרדכם. מומחה סריקה של סקאנבוק יגיע אליכם עם ציוד סריקה המתקדם והמשוכלל שלנו ויבצע סריקות אצלכם במשרד. סקאנבוק מציעה שירות מקצועי ואדיב, סריקה איכותית, התחייבות לאבטחת המידע, ראש שקט, מחירים נוחים, ויכולת לגשת למסמכים שלכם בכל רגע נתון.
כדי לקבל שירות לסריקה אצלכם במשרד, כל שעליכם לעשות הוא לרכז את הקלסרים או הקרטונים המיועדים לסריקה, להקצות לנו שולחן עליו נמקם את ציוד הסריקה, המכיל מחשב נייד וסורקי מסמכים מקצועיים, ולהמשיך בעיסוקיכם כרגיל.
מדוע כדאי לקבל שירותי סריקה באתר / בית הלקוח?
– מניעת ריגול תעשייתי ואבטחת מידע: המסמכים נסרקים במשרדכם ואינם יוצאים החוצה.
– נוחיות: שירותי הסריקה אינם פוגעים בעבודה השוטפת בארגון וניתן להשתמש במסמכים בכל רגע.
– סביבה ירוקה: בזכות מתן שרותי סריקה והמרת המסמכים לקבצים דיגיטליים, סקאנבוק מסייעת בשמירה על סביבה נטולת ניירות.
– שמירת המסמכים: כיוון שאיננו מוציאים את המסמכים מהמשרד, אין סכנה של אובדן או נזק למסמכים.
סקאנבוק מספקת פתרונות סריקת מסמכים ושירותי סריקה והמרת קבצים לחברות, ארגונים, משרדים, עסקים קטנים ואף לאנשים פרטיים. אם אתם מעדיפים שעבודת הסריקה תתבצע בלשכת הסריקה שלנו ולא במשרדכם, אנו נגיע אליכם, נאסוף את הקלסרים והקרטונים המיועדים לסריקה, ניקח אותם ללשכת הסריקה שלנו ונבצע את הסריקה. כשנסיים את סריקת המסמכים, נחזיר לכם את כל המסמכים בחזרה.
אם העסק שלך מעוניין להתייעל ולהצטרף למהפכת המשרד הדיגיטלי ולעבור למתכונת משרד ללא נייר, אתה צריך לבחור בספק אחד שירכז את כל הפעילויות הללו עבורך. אתה צריך שירותי סריקה מנוסים ליצירת ארכיון דיגיטלי. בחר בעסק לשירותי סריקה שיספק לך סריקת מסמכים בגדלי נייר שונים, בסוגי נייר שונים, בעמידה בלוחות זמנים. בחר בעסק שנותן שירותי סריקה עם ידע וניסיון בתחומי סריקת מסמכים, ארכיון אלקטרוני. בחר בעסק המשתמש בטכנולוגיה מתקדמת. בחר בעסק שיאפשר לך להמיר את מסמכי הנייר, הספרים והקלסרים שלך למדיה דיגיטלית באמצעות הליך של סריקת מסמכים.
סריקת מסמכים – מה היתרונות?
באמצעות סריקת מסמכים אתה מקבל חסכון רב בשטחי אחסון. יכולת לבצע שליפת מסמכים מהירה, זמינות גבוהה לקבל את המסמכים הסרוקים ויכולת לשמירת המסמכים מפגיעה, נזק, אובדן, בלאי.
אם יש לך ספריות עמוסות בקלסרים עם מסמכים רבים או ספרים שאתה רוצה לסרוק, ואתה רוצה להמיר אותם למדיה דיגיטלית בקלות ובמהירות, תוכל לקבל זאת בפרק זמן קצר מאוד. אם אין לך זמן להכין את החומר לסריקה אל תדאג. בסקאנבוק תמצא מידע שיסביר לך איך עושים זאת בקלות ובמהירות. אנחנו נשמח לייעץ לך בטלפון ולתת לך תשובות בנושאי הכנת החומר לסריקה, פתרונות OCR, גריסת מסמכים ועוד.
סקאנבוק, מציעה לך מגוון פתרונות סריקה והמרת מסמכים למדיה דיגיטלית. מדוע זה כדאי? חסכון רב במקום המיועד לאחסון פיזי של המסמכים, העברת מסמך בצורה מהירה בין מחשבים בתוך ומחוץ הארגון, איתור מהיר של מסמכים הדרושים לעבודה השוטפת, מניעת איבוד מסמכים בשל אי החזרתם לקלסר הנכון, אבטחת מידע באמצעות הרשאות מתאימות לכל משתמש, אפשרויות לגיבוי רב שכבתי ושרידות המידע באמצעות באמצעים דיגיטליים.
סריקת מסמכים – זה הביזנס שלנו כבר 18 שנים
סקאנבוק מאפשרת לך לקבל שירותי סריקה לכל סוגי המסמכים ובכל הגדלים למטרת המרת מסמכי נייר לקובץ דיגיטלי, כולל סריקת ספרים. שירותי הסריקה ניתנים באיכות יוצאת מן הכלל ואת המסמכים אנחנו סורקים ברזולוציה גבוהה (אופציה להמרה לקובץ PDF והפעלת שירותי OCR עברי).
בין השירותים שסקאנבוק מציעה:
• שירותי סריקת מסמכים למשרדים קטנים, חברות, מוסדות וארגונים.
• סריקת מיקרופילם (בעזרת צד ג').
זקוקים להצעת מחיר לסריקת מסמכים / שירותי סריקה?
חייגו 054-5880060 וקבלו הצעת מחיר מהירה!
מה זה ניהול מסמכים ?
Paperless (חלק מתפיסת ניהול ידע) הוא סידור כל התכנים של הארגון, ושיבוצם כחלק אינטגרלי במערכת המחשוב. כאשר מדובר במסמכים שנוצרו במחשב, דהיינו בקבצים דיגיטאליים, התהליך קל ופשוט יותר, ברם, כשאנחנו רוצים להכניס למחשב את התכנים האחרים שלנו כגון טפסים, ניירות, מכתבים, חשבוניות, מסמכים, תעודות משלוח, חוזים, תמונות, ציורים וכיוצא בזה, יש צורך בתהליכים נוספים.
Paperless הוא תהליך שבו אנו מרכזים את קבצי המסמכים של הארגון במקום מוגדר, ובנוסף אנו הופכים את המסמכים מנייר לקבצים דיגיטאליים שניתן לבצע עליהם פעולות נוספות. התורה גורסת כי המסמכים הם חלק מהמידע והידע בארגון ומוטלת עלינו המשימה לרכז מידע זה כך שיהיה זמין לשליפה ולשימוש לכל מי שקיבל את ההרשאות לכך.
ניהול מסמכים מוצלח בארגון מחייב התייחסות רצינית להטמעת התהליך בקרב משתמשי הארגון. זה מחייב שינוי בגישה ו"חינוך" המשתמשים לריכוז המסמכים החדשים והישנים במקום אחד, ובנוסף, לוודא כי המשתמשים פועלים לפי השיטות והכללים החדשים שהותוו בשלב יצירת המסמכים, דהיינו הקלדת תווים מסוימים בשדות המתאימים במערכת ניהול המסמכים. ידועים מיקרים בהם הקימו ארגונים מערכות ניהול מסמכים מתקדמות בהשקעה גדולה ולאחר זמן לא רב היא ננטשה והמשתמשים חזרו לעבוד בשיטה הישנה בה עבדו בטרם הוכנסה מערכת ניהול המסמכים. מקרים כאלה קרו וקורים הן בארגונים מתקדמים עתירי מחשוב והן בארגונים מבוססי עבודת נייר.
קחו לדוגמה חברה יצרנית שהחלה לסרוק מסמכים באמצעות סורקי מסמכים מקצועיים (סורקי ארכיון) את תעודות המשלוח החתומות שחזרו מהלקוחות לאחר אספקת הסחורות. המסמכים החתומים והסרוקים שולבו במערכת Paperless חדשה שהותקנה בארגון. בדיקה שנעשתה בחלוף מספר חודשים העלתה כי חלק מתעודות המשלוח לא נסרק כיוון שאחד העובדים במחסן הוחלף בעובד חדש שלא עבר הכשרה מתאימה ולא עבד בעבר מול מחשב. כל ההשקעה ברכישת סורקי ארכיון מקצועיים ותוכנות היו לשווא. סריקת מסמכים לא בוצעה לפי המתודולוגיה הנכונה.
קיימות מספר גישות בתחום של משרד ללא נייר. האחת טוענת כי יש צורך בהקמת מאגר מידע ארגוני אחד כך שכל משתמש שקיבל את ההרשאה המתאימה, יוכל לגשת למסמכים, לצפות בהם ולבצע שינויים, תוך שמירה על הגרסה של המסמכים המקוריים. גישה נוספת מאפשרת ליצור מערכת משרד ללא נייר המתאימה לצורך מסוים בלבד ולא מחייבת הקמת מערכת משרד ללא נייר לכלל הארגון. גישה שלישית דוגלת בהקמת מערכת משרד ללא נייר המשלבת בין שתי הגישות כך שכלל מסמכי הארגון יהיו מנוהלים במקום מרכזי ובנוסף קיימות מחיצות בהן מנוהלים מסמכים פרוייקטאלים כאלה ואחרים.
חברה המעוניינת להתחיל לעבוד עם תוכנת משרד ללא נייר, צריכה ראשית לחשוב בכמה תתבטא התועלת לארגון, האם ההשקעה מוצדקת, האם ניתן להטמיע תוכנה לניהול מסמכים בסביבה האנושית בארגון, האם תוכנת משרד ללא נייר חדשה תכביד ותאט את עבודת המשתמשים או תייעל אותה, מה התהליכים והשיטות שעליה לנקוט כדי לשלב את המערכת בהצלחה, האם צריך גם תוכנת סריקת מסמכים וכיוצא בזה.
לאחר מכן עליה לבחור בתוכנת משרד ללא נייר מתאימה לארגון. בהמשך עליה לתכנן את המסלול הנכון בו תשולב תוכנת משרד ללא נייר בארגון. יש צורך להחליט על ההיבט המחשובי של הטמעת תוכנה למשרד ללא נייר במערכות המידע בארגון, כולל מחשבה על שרידות, אבטחת וגיבוי הנתונים במערכת. יש צורך לקבל החלטה בדבר שילוב מסמכים ישנים המתויקים בקלסרים עבי קרס ומאוחסנים בארכיונים, בתי גניזה ובתי ארכיב. החברה יכולה להחליט כי רק משנה מסוימת כל מסמכי הנייר ישולבו בתוכנת ניהול המסמכים ויתר המסמכים יישארו מתויקים בקלסרים. במקרה כזה יש לבצע תהליך של סריקת מסמכים ושילובם במערכת משרד ללא נייר.
לצורך כך חברות משתמשות בספקי שירותי סריקה הסורקים את המסמכים הישנים והופכים אותם לפורמט דיגיטאלי. ספקי שרותי סריקה מסוימים מגיעים לאתר הלקוח עם סורק ארכיון מקצועי ומבצעים סריקת מסמכים במשרד, בעוד שחברות אחרות מעדיפות למסור את ערימות המסמכים הישנים ללשכות סריקת מסמכים ולבצע סריקת מסמכים בסורקי מסמכים מקצועיים מהירים. מערכת Paperless, אם כן, מחייבת תכנון תהליכים נכון, בחירה של תוכנת ניהול מסמכים המתאימה לצרכי הארגון, תהליך מדוייק של סריקת מסמכים עצמית או שימוש בשירותי סריקה חיצוניים, הטמעת המסמכים הסרוקים במערכת Paperless ושימוש מושכל בנתונים.
סקאנבוק מציעה ללקוחותיה שירות משלים לשירותי הסריקה המצויינים שלנו. מהיום תוכלו לקבל את הקלסר / הספר / החוברת / המגזין שסרקנו לכם בפורמט וירטואלי הזהה למקור. את מסמכי הנייר תוכלו להעיף לכל הרוחות (במסגרת החוק). סקאנבוק סורקת את קלסר המסמכים שלכם (או את הספר / החוברת / המגזין וכו'), יוצרת ממנו קובץ PDF, ובאמצעות תוכנה מיוחדת, מבצעת המרה המייצרת FlipBook (קובץ לדפדוף וירטואלי הניתן לפתיחה מכל מחשב, או קישור לצפיה בקובץ באמצעות האינטרנט). הקובץ מאפשר דפדוף והעברת דפים כולל צליל הדפדוף), הגדלה והקטנה, יצירת סימניות ועוד.
דמיינו שיש לכם כיום במשרד 100 קלסרים עמוסי מסמכים התופסים שטח אחסון יקר ומעלים אבק. סקאנבוק מגיעה אליכם עם ציוד הסריקה, סורקת את המסמכים שבקלסרים ומייצרת עבורכם קובץ מראה וירטואלי המכיל את כל המסמכים שבקלסר. יש טוב מזה?
להצעת מחיר לסריקה חייגו 054-5880060 , לגריסה חייגו 054-2488008, 051-2020220