מדוע כדאי לשלב OCR בתוכנת ניהול מסמכים?

תוכנת OCR (זיהוי תווים או זיהוי טקסט) מסייעת לתהליך חיפוש הטקסט הרצוי במסמכים, כך שכל נייר שנסרק למערכת המחשוב באמצעות תוכנת סריקה המשולבת בתוכנת ניהול מסמכים יהיה בעל יכולת אחזור מהירה ואיכות קריאה, כאילו שנוצר מלכתחילה כקובץ דיגיטלי.

עם הפעלת פונקציית החיפוש, מערכת תוכנת ניהול מסמכים תהיה מסוגלת לאתר ולזהות את מילות המפתח הנדרשות ולשלוף את המסמך הרצוי מבין עשרות ומאות אלפי מסמכי הארגון. מערכת OCR טובה המבצעת פענוח תווים איכותי צריכה לאפשר זיהוי תווים לא רק על ספרייה ספציפית, אלא גם על תתי הספריות שלה. 

הפלט הרצוי בדרך כלל הוא קובץ WORD המשמר את מבנה הדף המקורי, כולל טבלאות, טורים ותמונות, וכל זאת בגודלם המקורי.  אפשרות נוספת מייצרת מסמך PDF דו-שכבתי הכולל את קובץ התמונה המקורית ואת הטקסט שזוהה והפך לבעל יכולת חיפוש ואחזור כאילו שנוצר במקור כקובץ טקסט דיגיטלי. 

להצעת מחיר ולהזמנת שירותי סריקת או גריסת מסמכים מלאו את הטופס או חייגו 054-5880060

You are currently viewing מדוע כדאי לשלב OCR בתוכנת ניהול מסמכים?