סריקת מסמכים תל אביב
סקאנבוק הוקמה כדי לחולל שינוי בתחום הסריקה של מסמכים, ספרים, כתבי עת ועוד. באמצעות הסריקה אנחנו משחררים אתכם מהצורך בהחזקת מוצרי הנייר הרבים ומעבירים את תוכנם לפורמט דיגיטלי הניתן לצפייה במחשב, בסלולר, בקורא האלקטרוני ובטאבלטים למיניהם. סקאנבוק מספקת שירותי סריקה מגוונים (סריקת מסמכים לעסקים, סריקת מסמכים למשתמש הביתי, סריקת ספרים, סריקת קלסרים, גריסת מסמכים ועוד) והיא משווקת גם פתרונות תוכנה לניהול מסמכים וארכיון דיגיטלי, שירותי זיהוי טקסט (OCR), מכירת סורקי מסמכים ועוד. סקאנבוק מציעה את הפתרון המהיר, המקצועי, היעיל, המשתלם והאפקטיבי ביותר לדיגיטציה של ניירת.
כיצד מתבצעת סריקת מסמכים באתר הלקוח?
שני מומחים לסריקת מסמכים מטעם סקאנבוק מגיעים למשרד (לאחר תיאום מוקדם) ומביאים איתם מחשב נייד, סורק מסמכים מקצועי ואיכותי בהתאם לגדלי המסמכים (בדרך כלל סורק מהיר המותאם לסריקת מסמכים בגודל A3 ומטה). כדי שהסריקה תתבצע בנוחות וללא הפרעה מומלץ שתכינו פינה ובה שולחן גדול וגישה לנקודת חשמל. לאחר שהציוד יוכן לסריקה יחל תהליך הסריקה בהתאם לסדר שייקבע מראש.
שלב א – פירוק החומר והכנתו לסריקה: אנשי הסריקה מפרקים את המסמכים מהתיקים והקלסרים שבארכיון, מוציאים אותם מהניילוניות, חולצים סיכות ומסדרים בקבוצות לפי התכנון המוקדם. הכנת המסמכים לסריקה על ידכם תוזיל את העלויות.
שלב ב – הסריקה. לפני תחילת סריקת המסמכים מתבצעים טסטים להתאמת הגדרות ואיכות הסריקה למסמכים. המסמכים נסרקים באמצעות ציוד הסריקה האיכותי שלנו. סריקת מסמכים עסקיים מחייבת הקפדה על נהלי אבטחת מידע ובאחריות הלקוח לציין את דרישותיו. להגברת קצב הסריקה ועמידה בלוחות הזמנים אנו עושים לפעמים שימוש במספר סורקים בו זמנית. במהלך הסריקה מתבצעת בקרת איכות. איש הסריקה בודק מדגמית מסמכים שנסרקו ומשווה בין קבצי המסמכים שנסרקו למסמכי המקור. במידת הצורך תתבצע סריקת מסמכים או תמונות חוזרת.
שלב ג (אופציה) – מפתוח: ניתן לביצוע תוך כדי הסריקה או לאחריה. המסמכים שנסרקו עוברים תיוק דיגיטלי. לכל מסמך נרשמים המאפיינים שהוגדרו על ידכם כך שניתן יהיה לזהות ולאתר אותו בתוכנת ניהול המסמכים (ארכיון דיגיטלי ממוחשב).
שלב ד (אופציה) – שילוב המסמכים בתוכנת ניהול מסמכים (ארכיב דיגיטלי ממוחשב). ניתן לביצוע תוך כדי הסריקה או לאחריה. איש התוכנה שלנו מעלה את קבצי המסמכים שנסרקו לתוכנת ניהול המסמכים ונותן הרשאות שימוש, צפיה, עריכה וכדומה למשתמשים.