ניהול מסמכים תוכנה
כמות המסמכים במשרד גדלה מידי יום ובכל ארון מאוחסנים קלסרים רבים. הרבה קלסרים. מדוע לתת לכמות המסמכים במשרד לגדול מבלי שתהיה לכם שליטה עליהם?
בשוק קיימים פתרונות שונים של ניהול מסמכים בעזרת תוכנת ניהול מסמכים דיגיטליים. רוב פתרונות התוכנה לניהול מסמכים פשוטים לשימוש. בין אם המשתמש מומחה מחשבים או עובד משרדי רגיל, . די בכך שהוא יודע לתפעל את מערכת ההפעלה של המחשב כדי שלא תהיה לו בעיה לעבוד עם תוכנת ניהול המסמכים.
יתרונות לעבודה עם תוכנה לניהול מסמכים
היתרונות הבולטים בעבודה עם התוכנה הם: יעילות, חיסכון בכסף וחסכון בשטחי משרד. ניהול דיגיטלי של המסמכים באמצעות תוכנת ארכיון ממוחשב יכול לעשות את העבודה המשרדית יעילה וקלה יותר. ניתן לחפש ולמצוא מסמכים מתוך התוכנה עצמה תוך שניות. במקום חיפוש הקלסר במחסן הארכיון, מקלידים מילת חיפוש מתאימה והמסמך מוצג.
שימוש בתוכנה לניהול מסמכים מביא לחיסכון כספי כיוון שאין צורך לבזבז זמן על חיפוש מסמכים בארכיון הנייר. בנוסף, חוסכים בשטחי המשרד. לאחר שמסמכי הנייר הוכנסו לתוך מערכת ניהול משלהם, אפשר להיפטר מהם (במידה ואין מחויבות חוקים לשמור אותם) ולחסוך מקום לשימושים אחרים במשרד.
יתרון נוסף הוא שביעות רצון העובדים מהאסתטיקה בסביבת העבודה שלהם. פחות קרטונים וקלסרים, יותר עציצים והרגשה כללית טובה יותר. כך או כך, תוכנה לניהול מסמכים נגישה וקלה להטמעה ושימוש ויכולה לחסוך עלויות לעסק.
נייר זה דבר מדהים. אנחנו אוהבים נייר. אנו משתמשים בו בכל תחומי החיים, אם זה לקרוא חדשות ומידע בעיתוני נייר ומגזינים, אנחנו מציירים וכותבים עליו, בבתי הספר משתמשים בו, בגני הילדים עושים עיסת נייר עם הילדים והרשימה ארוכה. גם בעסקים אנחנו אוהבים נייר ובכמויות גדולות. אלא שמזמן חרגנו מגבול הסביר וכיום כל משרד מכיל כמות עצומה של מסמכים, מה שגורם לחוסר יעילות ותסכול.
לפרטים נוספים חייגו 054-5880060