סריקת מסמכים,סריקת תיקיות רפואיות
הצטברו לכם מאות קלסרים במשרד?
רוצים לגבות את המסמכים שלכם ולשמור עותק דיגיטלי לכל מקרה שלא יבוא? יש רק פתרון אחד – שירותי סריקת מסמכים. סקאנבוק מתמחה בשירות לסריקת מסמכים ברמה המקצועית ביותר, במהירות, באדיבות ובאיכות ללא תחרות.
סריקת מסמכים מאפשרת ליצור עותקים דיגיטליים המהווים גיבוי למסמכי המקור מכל אסון או נזק. חשוב לשמור את הקבצים הללו במספר מקומות המרוחקים זה מזה לגיבוי ושיפור שרידות המידע הארגוני. סקאנבוק מתמחה בשירותי סריקת מסמכים, סריקת ספרים, סריקת מסמכים וספרים באתר הלקוח, שירותי גריסה לפרטיים ועסקים, שירותי המרת PDF לוורד ואקסל.
שירות לסריקת מסמכים משחרר את המשרד מכבלי הנייר
– לארגונים, מוסדות, חברות, עסקים ומשרדים מכל סוג הזקוקים לשמירה בפורמט דיגיטלי של המסמכים שלהם.
– לאלה הזקוקים לשליפה מהירה של החשבוניות, תעודות משלוח, טפסים והזמנות באופן דיגיטלי.
– לאלה הרוצים לפנות מאות קלסרים התופסים שטח אחסון יקר.
– לאלה המעוניינים בחסכון זמן ושיפור השירות ללקוחות.
סריקת מסמכים מובילה עסקים לעתיד דיגיטלי
סריקת מסמכים היא פעולה ממוחשבת המצלמת את המסמך המקורי ויוצרת קובץ דיגיטלי המציג את המקור בצורה מדויקת. הפעולה יוצרת עותק דיגיטלי של המסמך, וכאשר שומרים אותו במחשב נותנים לו שם ייחודי המאפשר לשלוף אותו בקלות בכל נקודת זמן.
את הקבצים הללו ניתן לשמור, לשלוח באמצעות הדואר האלקטרוני, לנהל בתוכנה לניהול מסמכים וארכיון ממוחשב, להמיר לפורמט בר עריכה כגון וורד ואקסל (באמצעות תוכנת OCR) ועוד.
חשוב לבצע בקרת איכות תוך כדי הסריקה ולוודא שלא מדלגים על מסמכים ומעבירים שני דפים יחד בתעלת הסריקה. מידי פעם אנחנו עוצרים את הסריקה ומשווים את הקבצים הסרוקים למסמכי המקור.
סריקת מסמכים כמפתח לפרודוקטיביות
סריקת מסמכים מהווה כבר שנים דרך מקובלת לשמירה וקטלוג מסמכים המאפשרת חסכון של מקום במשרד ויכולת מצוינת להגן על מסמכי הארגון מפני נזק, אובדן, אסונות טבע ואובדן. סריקת מסמכים מקובלת כיום בכל הארגונים, המוסדות, הארגונים, העסקים והמשרדים.
כדי לבחור חברה שתסרוק את המסמכים שלכם עליכם להגדיר קודם את הצרכים שלכם. לדעת כמה מסמכים יש לסרוק, מה אתם רוצים להשיג בסריקה, האם אתם רוצים לנהל את המסמכים בתוכנה לניהול מסמכים, האם אתם רוצים שהסריקה תתבצע אצלכם או שניתן לשנע את המסמכים החוצה, האם לאחר הסריקה הראשונה תרצו לבצע את הסריקה בעצמכם.
שירותי סריקת מסמכים – מדוע דווקא אנחנו?
סקאנבוק מספקת שירותי סריקת מסמכים מקצועיים לכל סוגי הלקוחות. בסקאנבוק עובדים אנשים בוגרים, מנוסים ואחראים המכירים היטב את עבודתם ובקיאים בכל שלבי הסריקה.
סקאנבוק תייעץ לכם כיצד כדאי לסרוק את המסמכים שלכם. ציוד הסריקה המקצועי שלנו הוא המילה האחרונה בתחום והוא מאפשר לנו לבצע סריקה איכותית של הניירת שלכם.
סריקת מסמכים באתר הלקוח – מפתח לצמיחה והצלחה
עבור לקוחות המחזיקים במידע רגיש, שירותי סריקה באתר הלקוח הוא הפתרון הטוב ביותר לשמירה על סודיות החומר. אמנם סריקת מסמכים באתר הלקוח עולה יותר מסריקת המסמכים אצלנו במשרד, אך השמירה על סודיות המסמכים שווה כל שקל.
– סריקה באתר הלקוח מונעת אפשרות של אבדן או גניבת מסמכים בדרך לחברת הסריקה ובחזרה.
– סריקה בבית הלקוח מאפשרת אבטחת מידע מקסימלית. מומחה הסריקה מגיע למשרד עם כל הציוד הדרוש, מבצע את הסריקה באופן מקצועי ודיסקרטי, והמסמכים החשובים אינם נחשפים למתחרים.
– סריקה במשרד הלקוח מאפשרת נוחיות וגמישות. מומחה הסריקה מגיע למשרד ומבצע כל משימה שהלקוח מבקש ללא תלות בהספק הסריקה.
– שירותי סריקה באתר הלקוח מאפשרים לצוות המשרד ללמוד את עבודת הסריקה ולהמשיך בעצמם את העבודה.
כיצד מזמינים שירותי סריקה באתר הלקוח?
כדי להזמין שירות לסריקת מסמכים בבית הלקוח צלצלו אלינו והסבירו מהם הצרכים שלכם. לאחר שנבין באיזה ציוד יש להשתמש בסריקה, נתאם מועד ותאריך מתאים. ביום הסריקה יגיע אליכם מומחה הסריקה עם מחשב נייד וציוד סריקה מקצועי ויתמקם בחדר ייעודי שנבחר מראש לפרויקט.
מומחה הסריקה מכין את הניירת לסריקה ויסרוק אותה בהתאם להגדרות והאפיון שעשינו מראש. בתום הסריקה תקבלו את הקבצים על דיסק און קי.
כמה עולה סריקת מסמכים באתר הלקוח?
סריקת מסמכים באתר הלקוח במרכז (ת"א – ראשל"צ) ליום עבודה של עד 7 שעות עבודה בין השעות 09:00 – 16:00 עולה החל מ- 1,950 ש"ח. תשלום מקדמה של 1,000 שח בזמן ההזמנה.