סריקת מסמכים חיפה
סריקת מסמכים בסקאנבוק מתבצעת באופן המקצועי ביותר. הסריקה נעשית באמצעות סורקים מקצועיים ותעשייתיים לגודל A3 ו-A4, סורקי ספרים וסורקי כרטיסי ביקור.
ניהול המסמכים מתבצע בעזרת התוכנות שלנו. לאחר שמסתיים תהליך הסריקה ניתן להמשיך לשלב הבא בו משלבים את הקבצים שנסרקו בתוכנה לניהול המסמכים המתאימה ומוגדרת בהתאם לאיפיון שנעשה עם הלקוח.
סקאנבוק מפתחת ומשווקת מערכות לניהול מסמכים, מערכות לניהול תיקים סרוקים, תוכנות ניהול מסמכים. כמו כן סקאנבוק מיישמת פתרונות סריקת מסמכים לפי בר-קוד, שירותי סריקה תעשייתית, סריקת ספרים, סריקת ספרים ישנים, סריקת קלסרים ועוד.
סקאנבוק מבינה שיש לכל לקוח דרישות ייחודיות ולכן התפרון שמתאימים לו חייב להיות ייחודי בהתאם לצרכים שלו. את התהליך של סריקת המסמכים סקאנבוק מבצעת בלשכת הסריקה או באתר הלקוח. אם אתה לקוח שזקוק לשירותי סריקה, מומלץ לקבל את שירותי הסריקה מחברה שמתמחה בתחום של סריקת מסמכים.
אין טעם ואין כדאיות להזמין שירותי סריקה מחברת תוכנה המשווקת פתרונות תוכנה לניהול מסמכים מתוך מחשבה שאת עבודת הסריקה תבצע אותה חברה. חברה המתמחה בתוכנה לניהול מסמכים תעביר את הסריקה לחברה חיצונית שתסרוק עבורה את המסמכים שלך. תמיד כדאי לקבל שרותי סריקת מסמכים מחברה שזוהי התמחותה העיקרית.