סקאנבוק הוקמה ב- 2005 והיא מספקת מגוון שירותי סריקה וגריסה. בתחום הסריקה סקאנבוק מתמחה בשירותי סריקת מסמכים (כולל סריקה באתר הלקוח בכל הארץ), סריקת קלסרים, סריקת ספרים, סריקת תיקים ותיקיות וסריקת ארכיונים. כמו כן סקאנבוק סורקת כרטיסי ביקור, חוברות, מחברות ומגזינים. 

בתחום הגריסה סקאנבוק גורסת מסמכים לפתיתים בסודיות מירבית ומאפשרת ללקוח להיות נוכח בגריסה. שירותי הגריסה שלנו מכוונים למגזר העסקי הקטן-בינוני ולמגזר הפרטי. פרטים נוספים אודות הגריסה ניתן לראות בדף כאן >>

סקאנבוק משווקת תוכנה לניהול מסמכים המתאימה לארגונים קטנים וגדולים. התוכנה מסייעת לארגונים לעבוד במתכונת משרד ללא נייר. התוכנות מאופיינות ומוטמעות אצל הלקוח על ידי היצרן.

כשירות משלים ללקוח, סקאנבוק מספקת שירותי OCR בעברית ובשפות נוספות ומבצעת המרת קבצים מפורמט PDF לפורמטים כגון וורד, אקסל, PDF בר חיפוש ועוד. בנוסף, סקאנבוק משווקת סורקי מסמכים מקצועיים של ברדר.

קצת היסטוריה

2004 – מוקם האתר Documents.co.il כפורטל לניהול מסמכים. האתר סיפק מידע על פתרונות ניהול מסמכים וסייע לארגונים למצוא ספקי שירות מתאימים. האתר הכיל הדרכות וטיפים רבי ערך בניהול וסריקת מסמכים והוא היווה צומת מידע לארגונים ואנשים פרטיים.

2005 – לאחר שזיהינו צורך בנותני שירות לסריקת ספרים הקמנו את 'סקאנבוק' (Scan – סריקה ו- Book – ספר). מאז הרחבנו את הפעילות גם לסריקת מסמכים, קלסרים וניירת מכל סוג. בנוסף התחלנו למכור ולהשכיר סורקי מסמכים מקצועיים מתוצרת ברדר.

2010 – הוספנו שירותי זיהוי טקסט (OCR) והמרת קבצי PDF למגוון פורמטים. במהלך השנים צברנו ניסיון רב בפרוייקטים מורכבים וכיום סקאנבוק נחשבת לנותן השירות הטוב בישראל בסריקת ספרים והמרת קבצים מפורמט PDF לפורמט וורד ואקסל.

2018 – הוספנו שירות לגריסת מסמכים לפתיתים לעסקים ולאנשים פרטיים. השירות הדיסקרטי ניתן בלשכת הגריסה והוא מאפשר ללקוחות להשמיד מסמכים רגישים וחסויים באופן מושלם. המסמכים נגרסים לפתיתי נייר קטנטנים המועברים למחזור ולאמנים המייצרים יצירות מרהיבות.

סקאנבוק מספקת שירותי סריקת מסמכים וקלסרים באתר הלקוח ללקוחות מכל הסוגים (כולל במחלקות המשפטיות במשרדי רשות המסים ברחבי הארץ. השירות ניתן בדיסקרטיות והוא מיועד לעורכי דין הזקוקים לסריקת קלסרי עדויות שלא ניתנים להוצאה ממשרדי הרשות. שירותי הסריקה ברשות המסים ניתנים בדיסקרטיות ובחתימה על מסמך סודיות). קיימת אפשרות להעברת הקבצים הסרוקים בתוכנת OCR ליצירת אפשרות לחיפוש פנימי. 

היתרונות בסריקה של הניירת שלכם

גישה מהירה למידע שלך וקבלת החלטות מהירה. יכולת לתת שירות טוב יותר לספקים וללקוחות באמצעות מערכת ניהול מסמכים איכותית ההופכת את מסמכי הארגון לזמינים באופן מידי. אפשרות להעביר, לשתף, לחפש ולהעתיק קבצי מסמכים בהתאם לצורך. יכולת לקבל גישה למסמכים מכל התקן ממוחשב כגון מחשב שולחני, מחשב נייד, טאבלט וטלפון חכם. והיתרון החשוב ביותר הוא הגיבוי. סריקת מסמכים מייצרת גיבוי דיגיטלי למידע הארגוני המהווה שכבת שרידות למצבי אסון ומשבר.

השירותים שלנו:

סריקת מסמכים, קלסרים ותיקיות לחברות, מוסדות וארגונים. שרותי סריקה באתר הלקוח בכל הארץ.
• סריקת מיקרופילם (בעזרת צד ג').
• שירותי סריקת ספרים, חוברות, מחברות ומגזינים ועוד.
שירותי גריסת מסמכים לפתיתים בסודיות מלאה.
שירותי OCR להמרת PDF לוורד, אקסל. שיווק סורקי ברדר

כיצד יוצרים איתנו קשר:

כתובת: המכללה האקדמית בית ברל (ליד כפר סבא).
כתובת למכתבים: ת.ד. 448 כפר סבא.
מייל: info@documents.co.il
טל: 054-5880060

 

להצעת מחיר לסריקה חייגו 054-5880060 , לגריסה חייגו 054-2488008, 051-2020220